Szpital Praski | Skargi i wnioski
1194
page-template-default,page,page-id-1194,page-child,parent-pageid-98,unknown,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_zoom,accessibility-remove-styles-setup,accessibility-underline-setup,accessibility-location-right,ajax_updown_fade,page_not_loaded

Skargi i wnioski

Każdego dnia staramy się, by Szpital Praski odpowiadał rosnącym oczekiwaniom wszystkich Pacjentów. Nie jesteśmy jednak wolni od wad. Chętnie słuchamy także Państwa wskazówek co jeszcze poprawić, ulepszyć, zmienić.

 W sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 9.00-10.00 jest do Państwa dyspozycji Prezes Zarządu Szpitala Praskiego (w inne dni po ustaleniu terminu spotkania w sekretariacie).

Każdego dnia oczekuje na Państwa Inspektor ds. Praw Pacjenta

Przypominamy także, iż skargi i wnioski w sprawach pozostających w kompetencjach Rzecznika Praw Pacjenta możecie Państwo zgłaszać do Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Skargi i wnioski związane z realizacją świadczeń finansowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia można zgłaszać także bezpośrednio do NFZ.