
Mierzymy doświadczenia pacjentów
Opinia Pacjentów o naszych oddziałach i szpitalu jest dla nas niezwykle ważna. To dzięki niej wiemy, co robimy dobrze i co możemy zrobić, żeby jeszcze lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Każdy Pacjent, przy wypisie ze szpitala, losuje zaklejoną kopertę, w której znajduje się jednorazowy kod i instrukcja dostępu do wypełnienia krótkiej ankiety on-line. Pierwszym i najważniejszym pytaniem naszej ankiety jest prośba o określenie skłonności do polecenia oddziału szpitalnego.
Podana wartość, to procent pacjentów bio rących udział w badaniu, którzy wybrali dwie najwyższe odpowiedzi i oznacza, że taki procent pacjentów poleciłby oceniany oddział swoim najbliższym i znajomym. Wskaźnik Rekomendacji Pacjentów jest obliczany dla okresów miesięcznych i będzie publikowany na naszej stronie internetowej. Analiza zmiany wartości wskaźnika i odpowiedzi na pozostałe pytania z ankiety, są przez nas wykorzystywane w procesie poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia. Badanie doświadczeń pacjentów prowadzi firma Next Medica.