Szpital Praski | Mierzymy doświadczenia pacjentów
1748
post-template-default,single,single-post,postid-1748,single-format-standard,unknown,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_zoom,accessibility-remove-styles-setup,accessibility-underline-setup,accessibility-location-right,ajax_updown_fade,page_not_loaded

Mierzymy doświadczenia pacjentów

Opublikowane przez Administrator w Aktualności

Opinia Pacjentów o naszych oddziałach i szpitalu jest dla nas niezwykle ważna. To dzięki niej wiemy, co robimy dobrze i co możemy zrobić, żeby jeszcze lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Każdy Pacjent, przy wypisie ze szpitala, losuje zaklejoną kopertę, w której znajduje się jednorazowy kod i instrukcja dostępu do wypełnienia krótkiej ankiety on-line. Pierwszym i najważniejszym pytaniem naszej ankiety jest prośba o określenie skłonności do polecenia oddziału szpitalnego.

Ocena
Ocena

Podana wartość, to procent pacjentów bio rących udział w badaniu, którzy wybrali dwie najwyższe odpowiedzi i oznacza, że taki procent pacjentów poleciłby oceniany oddział swoim najbliższym i znajomym. Wskaźnik Rekomendacji Pacjentów jest obliczany dla okresów miesięcznych i będzie publikowany na naszej stronie internetowej. Analiza zmiany wartości wskaźnika i odpowiedzi na pozostałe pytania z ankiety, są przez nas wykorzystywane w procesie poprawy jakości i bezpieczeństwa leczenia. Badanie doświadczeń pacjentów prowadzi firma Next Medica.

29 wrz 2019